22 Eylül 2024
  • Antalya32°C
  • Ankara31°C

ULUSOY, GENÇLERE KULAK VERİN

Başaran Ulusoy,gençler bir çeşme gibidir o çeşmeden su içmek sevaptır Gençlere kulak vermek gerekir dedi

09 Haziran 2013 / 16:46

TURİZMİN SESİ- Canan ÖZGEN

Başaran Ulusoy  TV 24 Hakan Çelik'e konuk oldu . Hakan Çelik'in gündeme özel sorularına Başaran Ulusoy cevap verdi. Gençleri  dinlemek gerekir hak arama demokratik bir şekilde aranmalıdır. Türkiye’de  turizmde kazanımlarımızı kaybetmemeliyiz. Göreve geldiğimde otellerimizde yatak kapasitesi olmadığından geceleme 1.5 gündü şimdi geceleme oranları yükseldi .

THY'Yİ BAŞARILI BULUYORUM
Bu ülke için çalışan Thy göz dolduruyor Mısır’a gittim peronda şaşırdım Thy ile uçanlara baktım biz yabancı kaldık. Türk olarak bir biz vardık Thy ile uçan alman İngiliz mısırlı ve bir çok ülkeden vatandaş vardı.Bu ülkede  46 havalimanı olan bir cennet için konuşuyoruz.

SOSYAL MEDYA VE TEKNOLOJİ ÇOK ÖNDE
Artık bu ülkede ne söyleyip ne söylemeyeceğimizi iyi  bilmeniz gerekiyor .Sosyal medyayı çok iyi kullanan bir gençlik var . Konuşmalarımızı düşünerek aktaran bir gençlik var. Bende bu teknolojiye ayak uyduruyorum ama zorlanıyorum.

DOĞADAN UZAK DURUN
Balık çiftliklerine dokunursan bende anarşisttim.  Biz çevreceyiz  doğa için bende anarşistim. Karadeniz’in dağlarına dokunur balık çiftliklerine dokunursan bende çevreci olduğumdan ben de anarşisttim. Tema vakfının hayrettin karaca’nın meşe ve çam ağacı sevgisine destek verelim.  Çevreye hepimiz sahip çıkmalıyız . Okumasını  ve  sevmesini bileceğiz kültür değerlerinize sahip çıkamıyorsanız, çevreyi koruyamıyorsanız doğaya sahip çıkamazsınız. Bizde şöyle bir alışkanlık var  denizi kirletiriz sonrada temizleriz. Olmaz öyle şey önce kirletmemeyi öğreneceğiz. Yeşilköy cennet plajında denize gittim kolibasili yok denize girişe elverişli bir hale gelmiş.  Kandıra’ya da mavi bayrak verilecek .

KAZDAĞLARI İSMİNİ KAZLARDAN ALDI KAZMADAN DEĞİL
Kazdağları’ na kazma vurmak için değil kazlar gezdiği için o ismi almış. Bana Trabzon’dan bahset diyorlar yaylalardan bahsetmiyorsun diyorlar bilerek anlatmıyorum  oraların doğa güzelliklerinin bozulmasını istemiyorum. Ben bahsedersem  millet kiremiti tuğlayı alsında Trabzon’a mı gitsin yeşil katliamı mı olsun.  Kuşadası’nda 20 katlı bina olur mu?  karşı adada 3 katı geçmiyor  belediye başkanlarını uyarıyorum. Topraktan aldığınızı toprak sizden yine geri alır.Dünya bize nasıl bize bakıyor biz onlara nasıl bakıyoruz. Her iki taraftan da bakmak gerekir.

İKSV'Yİ KUTLUYORUM
İstanbul’da İKSV  40 yılını kutluyor çok önemli bir kutlamadır. 40 yıldır İstanbul'un kültür ve sanat yaşamında önemli bir rol üstleniyor. Türkiye'nin kültürel zenginliğini dünyaya tanıtmak ve İstanbul'u uluslararası kültür-sanat platformunu dünyaya tanıtıyor. İKSV Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı’nı ve neshindeki yöneticileri de buradan kutluyorum .

KART KULLANIMI %60 ARTTI
Yabancıların kredi kartı kullanımı %60 artı. Moskova markalar kenti  İstanbul’ da markalar kenti oldu. İstanbul’da sağlık turizmi  için gelen çok turist var .Müzelerimizi gezen turist sayısı arttı. Erken rezervasyonu 5 yıldır başarılı bir şekilde sürdürüyoruz. Erken rezervasyon 2014’de  10 aralıkta başlayacak. Yaşanan bu  gerilimli günleri uzlaşmayla  aşacağız  Türkiye’nin geleceğinden umutluyum  dedi.